انتخاب برگه
پارس کمپرسور

تجهیزات ایستگاه  CNG

 

در سال ۱۳۸۱ بعلت شرایط استثنایی کشور جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پروژه عظیم گازسوز کردن وسایل نقلیه و در پیشبرد اهداف انتقال تکنولوژی و ساخت داخل شدن دستگاههای سوختگیری گاز طبیعی CNG ، شرکت تولیدی و صنعتی پارس کمپرسور، بزرگترین و با سابقه ترین شرکت در ساخت کمپرسورهای اسکرو و دستگاههای هوای فشرده در ایران گام نخست را در این زمینه برداشته و شرکت Knox و FTI کانادا را که از باسابقه ترین کمپانی های بین المللی در طراحی، نصب و راه اندازی تجهیزات CNG می باشند، بعنوان شریک و همکار خود جهت توسعه صنعت ساخت دستگاههای CNG در ایران برگزید

امید است این شرکت بتواند با برداشتن گامهایی سریع و مطمئن در پیشبرد این هدف موفق و پیروز باشد

کیفیت محصولات، سرویس و دانش فنی در صنایع CNG بخشی جدایی ناپذیر از ادامه سیاست های شرکت پارس کمپرسور برای رقابت و برتری است

این شرکت قابلیت و ظرفیت عهده دار شدن کلیه درخواست های مشتریان خود بر طبق استاندارد های بین المللی را داراست.

  1. ارائه بهترین راه حل با استفاده از تکنولوژی قرن ۲۱
  2. دارای تیم طراحی با تجربه بالا
  3. کیفیت بالای مهندسی
  4. راندمان بالای عملیات
  5. قابلیت انعطاف در طراحی جهت انجام خواسته های مورد نیاز
  6. پیشنهاد دهنده طراحی کامل ایستگاه
  7. سازگاری با مشتری و کشورهای دنیا
  8. پشتیبانی کامل
  9. رهبری در تکنولوژی پیشرفته
  10. خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی، سرویس و تعمیرات سیستم

فقط برخی از ارجحیت های پارس کمپرسور نسبت به دیگر شرکت ها می باشد.

مخازن ذخیره CNG

مخازن ذخیره CNG

عمل ذخیره سازی گاز پر فشار کمپرسور، در مخازن ذخیره انجام می گیرد و در هنگام نیاز به توزیع کننده ها ارسال می شود. سیستم مخازن ذخیره به صورت 3 بانکه تعبیه شده تا زمان سوخت رسانی را به حداقل برساند.

درایر CNG

درایر CNG

در شرایطی که میزان رطوبت خط اصلی گاز طبیعی بالا باشد، جهت افزایش راندمان کاری و اجتناب از ورود گاز مرطوب به کمپرسور و متعاقب آن کپسول اتومبیل ها، با استفاده از درایر، گاز طبیعی خشک و سپس به سیستم وارد می شود. ساخت درایر با ظرفیت (Nm3/hr)8000 با فشار ورودی مختلف، بنا به درخواست انجام خواهد شد.

کمپرسور CNG

کمپرسور CNG

کمپرسور مهمترین وظیفه را در فشرده کردن گاز کم فشار به گاز پرفشار را دارد که با فشار حدود ۲۵۰ بار را به مخازن ذخیره و یا به توزیع کننده های می فرستد. مجموعه کمپرسور مجهز به محفظه آرامش است که به هنگام خاموش بودن کمپرسور گاز فشار بالای باقی مانده در سیلندرهای کمپرسور، در لوله ها و خنک کننده به درون آن تخلیه می شود. سیستم خنک کننده مجموعه کمپرسور، درجه حرارت گاز را که در اثر فشرده شدن افزایش یافته است بعد از هر مرحله خنک می کند تا راندمان کار بالا برود. فیلتر های مجموعه، ذرات معلق و روغن گاز را تا درصد بالایی جدا می کنند.

جایگاه با ظرفیت متوسط CNG

جایگاه با ظرفیت متوسط CNG

جایگاههای متوسط CNG این شرکت با مشارکت کمپانی معروف Bauer آلمان در دو مدل CN2, CN1 و موافق با شرایط جوی ایران و متناسب با نیاز ارگان های دولتی و خصوصی،مراکز تجاری، اداری، مسکونی، کارخانجات بزرگ تولیدی و … طراحی و عرضه شده است.

تابلوی اولویت بندی CNG

تابلوی اولویت بندی CNG

این سیستم اولویت پر شدن گاز پر فشار به بانک های مخازن را تشخیص می دهد. به هنگام ارسال گاز از مخازن ذخیره به توزیع کننده، تابلوی اولویت بهترین مسیر گاز را که همان پرفشارترین بانک مخازن است، فعال می کند. طراحی مناسب این سیستم باعث ذخیره کردن انرژی و افزایش سرعت سوخت گیری می شود.

CNG Dispenser

CNG Dispenser

این بخش، گاز را با فشار 200 بار به مخزن خودرو انتقال می دهد. توزیع کننده ها به صورت 1 شیلنگه و 2 شیلنگه هستند و نیز می توان آنها را برای پر کردن سریع و یا آرام طراحی کرد. دیسپنسرهای این شرکت مجهز به سیستم PTC الکترونیکی می باشند.